Time is an invention

image19

Önskar man hade en knapp man kunde trycka på om man ville ha extra energi. Inte för att jag
behöver det just i denna sekund, men ibland känner jag att jag skulle göra det.
Praktiskt skulle det vara om man kunde välja vad energin skulle gå till så att det skulle ske
automatiskt. Jag som har problem med att plugga till exempel.. Jag skulle gärna betala för
att kunna trycka på knapp1: tillskottsenergi + knapp2: energin ska gå till att studera.

Hm.. Kan inte förklara så bra vid den här tiden men i huvudet mitt så är det glasklart!
Men när jag tänker närmare på saken så vill jag ju inte förvandlas till någon slags robot.
BUT STILL..

Nu ska jag sova, synd bara att jag har ont i magen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0