Too much

Hög tid att gå och lägga sig! Har ägnat alltför mycket tid till ingenting känner jag.
Tittat på lite bilder, skrivit några betydelselösa inlägg på helgons klotterplank för att sen känna hur ögonlocken blir allt tyngre. Dessutom har jag ångest inför allt jag behöver ta itu med när det gäller skolan, så vill helst somna innan jag hinner börja tänka mer på det. Hoppas jag orkar ta mig i kragen snart, det är nämligen INTE lätt alls.
Önskar jag vore en av dom som har förmågan att sätta sig ner med valfri uppgift för att faktiskt få den gjord.
För många gånger har jag suttit vid köksbordet och stirrat ner i läxboken för att sen vakna upp och inse att jag somnat med huvudet i den.

Har så himla mycket jag måste göra, men istället för att tänka för mycket på det så ska jag fundera på vilken film mamma, Linus och jag ska se på bio imorgon. Eller idag.
Men NU är det minsann dags att sova. Det ska bli så skönt!

Förresten, Too Much är en låt med Spice Girls som jag tyckte otroligt mycket om när jag var mindre*. Minns att jag många gånger har mimat och dansat till den i det rummet som min bror och jag då delade. Det var på den tiden jag bodde i Danderyd vilket var längesedan nu.


*Kan egentligen inte säga att jag bara gillade låten som liten. Spice Girls kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!:)
Spice up your life!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kan inte riktigt placera hur too much gick, men det klingar bekant när jag här namnet..

2008-05-03 @ 01:50:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: N

Jag brukar också somna i skolböckerna, allt för ofta. Det är verkligen för ointressant :(

2008-05-03 @ 01:54:26
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0