Värmen som får mig att le. Jag flyger.

"Du är mitt allt baby! Önskar jag fick hålla om dig just nu :)
 puss från din linus"


12 maj 2008
21:53:53

Ska inte börja publicera alla sms jag får. Inte utan tillstånd ialla fall, men jag blev så varm av detta.
Inte för att jag inte brukar bli det av min kärastes små meddelanden, tvärtom, det känns som att den fina känslan växer inom mig dag för dag, minut för minut. Jag trivs verkligen med den känslan, den är ganska främmande för mig.

När mamma och jag skulle köpa pasta häromdagen så stod vi och funderade på vilken typ av pasta vi skulle införskaffa oss. Mitt förslag var fjärilarna men det blev sådana där snäckor istället.
Det gjorde ingenting. Det gjorde ingenting alls för jag hade ju redan fjärilar i magen.
Låter det cheesy eller? Haha, sant är det ialla fall. Dom bor där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0