Yeah baby, yeah

Har precis kommit in från trädgårdsmiddagen då vi åt grillad kyckling med bulgur och fetaost-sallad. Det var väldigt gott och nu väntar jag på att Linus ska komma in... vilket han gör i samma stund som jag skriver denna mening. Med sig har han lite Rosé-vin som faktiskt inte smakar sååå illa (jag är inget fan av viner. Än.)
Så nu ska vi fortsätta se Austin Powers- Goldmember. Tjohej.

Jag: "Meningslöst inlägg? Eller.. ingenting är meningslöst."
Linus: "Du får väl citera mig; Jag älskar dig av hela mitt hjärta"
Jag: "Får jag skriva det?"
Linus: "Ja, jag vill ju att hela världen ska veta"

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-05-31 @ 22:10:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0