You're not our favourite

En riktigt trevlig valborg för min del faktiskt!
Jag var med hjärtat och träffade många av hans vänner som var riktigt schyssta.
Mr Pollenallergiker kände först för att tidigt åka hem och låta dagen ta slut så fort som möjligt, men när vi hade tagit oss till hans kompis som hade fest så ändrade han sig ganska snabbt.
Allergibesvären blir tydligen inte lika kraftiga då man druckit några öl.
Sen tog vi bussen(galen bussfärd) till Södertälje centrum och beskådade majbrasan. Vi hamnade på Stanleys runt 21 vilket betydde gratis inträde + öl/cider för 19spänn, niiice. Hade väldigt kul och dansade som en tok as usual.

Vi kom hem runt 2 skulle jag tro och då var det godnatt godnatt!

Imorse (runt 12) vaknade vi, den ena bakis och det var inte jag.
Vi pratade lite om våra besynnerliga drömmar och jag oroade mig för spindeln i taket som numera befinner sig utomhus.
En stund senare hälsade jag internet godmorgon och läste lite på blondinbellas blogg som ofta lyckas både underhålla och uppröra. Mest upprörd är min Linus som alldeles nyss sa att hon lyckats toppa Runar Sögaard som hittills legat högst på hans lista över folk han verkligen ogillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0