Det är jag som är Puff

Igår gjorde jag historiens dummaste grej. Här snackar vi hööög
klantighetsfaktor! :D
Undrar om det är någon mer i världen som någonsin gjort det..
Kanske, ingen aning. Det är bara att skratta åt det!

Det var innan jag drog ut, hände när jag gjorde mig i ordning,
duschade och hade mig. Satt i badkaret(gör jag alltid när jag
duschar) och så hade jag precis rakat mina ben (wooh, intressant).
Sen så vet jag inte vad som hände, allt gick så snabbt men jag
höll på att tappa rakhyveln i och med att allt var så jävla halt.
Inom loppet av några sekunder hade jag försökt rädda rakhyveln
från fallet (varför vet jag inte, det var ju inte som att den skulle dö
eller något) men något gick fel och den träffade min.. öh.. näsa.
Varsågod, garva hur mycket ni vill!
För övrigt var det en sådan där rakhyvel med två eller tre rakblad.
Typiskt mig känns det som!

Men.. om man ska se det från den ljusa sidan så kände jag mig
ändå väldigt fin igår. Håret var nyfärgat, kände mig fint klädd.
Det blev väldigt svart men jag hade ett halsband i guld som bröt mot
det "trygga och bekväma". Naturligtvis var Aladdin-byxorna nedpackade
dessutom!

Kvällen blev som den blev och det slutade på Viper. My GOD, not my type
of place. Men men.. hade riktigt kul ändå måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du, jag såg en bild på linus å hans nya/gamla tjej på facebook och jag fattar ingenting!! hur kan han gå tillbaka till det där när han har haft dig??? du är 1000 ggr snyggare och coolare, sötare och finare!! Jag förstår det bara inte...

2008-12-02 @ 16:56:30
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0