Det var väl svinigt av dig gud?

Alltså, detta väder! Vad är problemet tänkte jag fråga, men vem
kan svara på det?
Det är sant, snön är okej när den LIGGER på marken.
Det kan till och med vara skönt att gå längs en gata när det
gnistrar om trädens alla grenar som om någon hade gått
och placerat små små kristaller precis överallt.
(Egentligen menar jag det bara lite halvt, för kylan drar ner det
fina i smutsen).

Men jag uppskattar INTE när man går där, allt är stilla och fint,
och så plötsligt piskar en virvelvind av snö rakt upp i ens
ansikte just like that. Tack för förvarningen liksom! Jag älskar att få
glasfibrer smashat i ansiktet, kom an ba!

Måste vara guds fel det här!
Visst, jag kan väl acceptera krig, dödsstraff och djurplågeri
men att snärtas i ansiktet på det sättet?!.. Nej för fan!
I'm like WHY GOD, WHYYY?!?!?!!

Och så kommer man på: "Shit, det är bara november. Fan då!".

Borde väl komma avsluta med att säga något fint, så som:
"Men det är väl bra ändå med vintern, då uppskattar man sommaren
mer!!".
Det orkar jag inte, för jag gillar inte vintern. Vill gå med linne året om!
OBS, utan att frysa.


Vill tillägga att jag inte är troende. Än.
+ att jag inte accepterar våld på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Elias

True words! :)

2008-11-25 @ 01:48:01
URL: http://wordstoliveby.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0