Djupa och svåra dilemman

Jag kom i tid! TYP.

Nu sitter jag och gör ingenting. Funderar lite på vad
jag ska göra på fredag. Lyssna nu för här kommer världens
i-landsproblem: Hur ska jag göra när jag har fyyyra saker att
välja emellan? "Jobbigt läge!!"

* Salong Betong
* Ace
* Rave
* Något på Kungsgatan, vad det nu var.


Och på lördag vill jag till Dembow för att observera hur det
går till där, material till genus-projektet.
Men samtidigt så vill jag dra till ett gratisställe där Lisa
ska spela, och så vill jag till Harrys för dit ska Bettan och
några till. What to do what to do?
Kanske kan ha min lilla observation vart jag än väljer att gå,
men jag tror att Dembow är ett riktigt bra ställe just för projektet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0