Don't be light

Jag är så sjukt jävla trött just nu.
Yes, det betyder att jag inte kommer att kunna få någonting
gjort i pluggväg. Sitter istället och läser igenom min förra
teaterlärares blogg som handlar om hur hon har det i London.
Hon skriver så roligt, skitkul att läsa!

Till middag gjorde jag två mackor bestående av:
* baguette
* romansallad
* ruccola
* tomat
* rödlök
* färsk basilika
* stekt halloumi
* parma
= mums.

Gjorde fyra stycken och två av dom ska jag ha med mig imorgon
så jag har något att äta när jag är hungrig.

När mamma slutat jobbet imorgon så ska vi packa oss ut till
Värmdö hem till mormor och Gunnar + alla hundar och katter(katt).
Det var ett tag sedan sist som vi var där så det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0