Galaxy

Jag har numera ett bankomatkort som jag även kan betala med
direkt i kassan. Att göra det får mig att känna mig vuxen, fast på
ett roligt sätt. Det är nog ganska välkänt att jag inte ser fram emot
de "äldre dagarna" så det var bra att jag kom underfund med detta
även om det bara är en liten parentes i livet typ.

Sen så har jag hittat min korta svarta kjol(<3) som varit borta i
evigheter! Det konstiga var att jag hittade den i den lådan där jag
letat femtioelva gånger. Det får mig att tänka på om någon annan
har tagit den och sedan lagt dit den igen men vaaarför skulle
Leopold eller mamma göra det? Vet redan nu att de kommer
säga så, och jag tror dom men hur kunde det då gå till?
Frasse? Doris? Men de brukar inte ha på sig så mycket mer än
deras halsband. Vi brukar inte tvinga på våra katter konstiga
"kattkläder".
Jaja, får försöka förbise det där, just nu är jag mest glad över att
ha återfunnit min älskade kjol!

Hytten till Galaxybåten är fett bokad (shit, har verkligen återgått till
en ny fett/feting-period. Sorry about that). Ska bli hur kul som helst att
åka, ska bara hitta något snyggt att ha på mig :)


By the way: Var det någon mer som såg Magnus Betnérs fina
inlägg till Debatt på ettan? Det var grymt!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Bankomatkort är toppen men det är faktiskt ännu mer vuxet att ha kreditkort :P Men jag vill inte va vuxen egentligen...

Kan inte den svarta, korta kjolen ha hamnat emellan kläderna då? Svarta kläder (speciellt storlek mindre) har en tendens att gömma sig lite extra bra ibland :P

2008-11-12 @ 09:29:17
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0