I'll be back

Ååååh vill skriva ner allt gällande London!! Kan jag inte bara.. orka?
Det hände så otroligt mycket hela tiden så det är svårt att hålla reda
på allt. Det bästa var nog att träffa så många roliga och intressanta
människor.. Det låg ialla fall på delad etta på listan.
Bilden nedan föreställer en av de jag träffade, snodde bilden från
fejjan som jag gått ner mig i nu. Nathan! Fett schysst kille som jag
nog kommer hålla kontakten med. Natten innan jag åkte så var han
och jag ute och åt för att sedan dra och dansa. Hade jättekul! Synd
som FAN att kameran är borta för jag har så mycket jag vill visa. Blir
så ledsen så fort jag tänker på det så jag ska försöka att undvika det.
Både London och alla fina finns kvar ett bra tag till ändå så..
Jag får väl åka dit och ta alla bilder en gång till antar jag. Med nöje!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0