In Limbo

Snart drar jag till Amelie vännen. Lär vara där ett tag och
sen får vi se vart vi beger oss!

Tidigare idag fikade jag med farmor och farfar
Götgatan. Åt en toast som inte var så god men eftersom
den tillsammans med colan kostade 87 spänn så sa
jag att det var jättegott. ÅTTIOSJU KRONOR, helt jävla
stört, vart är världen påväg?
När vi skulle gå därifrån träffade jag Henrik, det var hur kul
som helst! Sist vi sågs var i april på Amelies 18-årsfest.
Sedan åkte jag till SOUK men stannade inte länge.
Kallades det där spelning? En tågresa och 10 minuters
knatande i kylan senare så var jag hemma och nu sitter
jag här.

Ska hoppa i duschen och kanske äta något för nu börjar
jag bli hungrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0