Klump i magen

Nu håller jag på att gå sönder.
Jag orkar inte.

Det är verkligen för mycket just nu i skolan.
Jag älskar den, tror på fullt allvar att det inte finns
så mycket bättre än denna men ibland alltså.. ibland
blir jag grymt irriterad. Känner mig så nedtryckt av
denna hög med tunga uppgifter över mig.
Varför får jag ingenting gjort när jag faktiskt försöker
och försöker och försöker?

Just nu vill jag bara bli klar med allt!
Jag vill sluta skolan, ägna ett år till att jobbajobbjobba
och ansöka till KAP-gruppen som har tre danslektioner
i veckan. Under tiden vill jag kolla upp var man skulle
kunna bo i London osv.. vill verkligen flytta dit.

Btw så kanske Nathan kommer till Stockholm i januari,
fett kuuuul! Han har polare här som han träffade när han
var i Australien så han tänkte hälsa på dom och mig.
Hoppas det blir av, skulle vara kul att visa honom var jag
bor och hur det ser ut här lixiSh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0