Londres

Ojojoj, vad jag kommer skriva om längtan efter London.
Inte bara nu, utan typ baotamånga gånger till.

Förutom att jag är paff över att älska den staden så mycket
som det visade sig att jag skulle göra, så har jag annat än
just det att återvända till.
Den stora grejen är att jag verkligen vill hälsa på Chris.
Eller.. det kanske inte är den stora anledningen.. fast jo,
delvis är det den. Är uppriktigt sagt lite besviken över att
det inte blev av senast men så tänkte jag vidare och kom
på att det kanske inte var meningen denna gång.
Jaja vad vet jag.. Men jag tänker inte ge upp det projektet.

Kan inte fortsätta med min lista som inte är en lista, utan
en stor klump av ord..- just NU.. För nu ska jag gå från
skolan.
Hej!


Kommentarer
Postat av: mamman

_20358.aspx" rel="nofollow">http://www.swedenabroad.com/Start_20358.aspx

Chris Pantelli, född 631207

bodde 2002 i Wood Green



Kanske kan dom hjälpa till!?

2008-11-06 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0