Mål: rikedom

Dissar utefredagen och håller mig hemma istället.
Föreslog en mysig Idol-kväll med familjen och de verkade vara
på så woho! Dessutom ska Catharina färga mitt hår som för
övrigt behöver TVÅ hårfärgsförpackningar. Det känns riktigt
nice då jag för nuvarande lever med världens utväxt.

Imorgon ska jag ut ialla fall, därmed basta!
Eller.. jag hoppas det. Har typ hundra utgifter denna månad så
tyvärr blir det inga julklappar till någon (så som det ser ut nu).
Ska köpa en viss medicin som kostar mycket, ska delbetala
den där sablans studentmössan och även studentflaket ska
betalas. Det sistnämnda ska betalas senast på måndag
och de kom ut med ett meddelande på fronter(elevportalen) och
skrev något i stil med "Vi får ju pengarna på fredag så ni kommer
ha en hel helg på er att ta ut 265:-! Don't be late!".
Som om det är så självklart att man bara kan slänga iväg pengarna
sådär. Irriterad.

Igår när jag satt hos pappa och berättade om det här så sa han och
Catharina "Men, inte ska väl du betala mössan?".
Visste inte vad jag skulle säga.. men jag stod på mig om att jag
skulle göra det av någon dum anledning.
Patricias mössa kommer betalas av hennes föräldrar, L Y X, och
när hon sa det så minns jag att jag reagerade med en nypa
avund men även med någon kontring som innehöll förfrågan om
varför hon inte själv skulle göra det.

Är trött på att allt kostar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0