Photoboy

Tog med mig en termos med varm choklad till skolan idag.
Det var jättegott så allt slank ner väldigt snabbt under
första lektionen.
Till lunch åt jag måånga pannkakor med grädde och sylt
och jag åt även en macka med typ hummus, smarrigt
värre.

Gud, har jag inte något mer intressant att skriva?
Jo!
Nästa torsdag ska Tomas fotografera mig i hans ena studio.
Ser sååå fram emot det, senaste och enda gången var ju
i januari! Gillar de bilderna som togs då men är ändå lite trött
på dom. Så nästa torsdag som sagt, och även torsdagen
därpå bestämde vi, fast i andra studion.
Men om det blir av är jag inte säker på förrän det har blivit det
då andra saker tenderar att dyka upp när man minst vill det.
Eller om Tomas är väldigt upptagen med annat.

Det ska nog gå bra..
-ZzzZzzzzZzzzz z z z z zzz z z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0