Queensway

Vill verkligen flytta hit. Ska se hur det kanns nar jag kommer
tillbaka till lilla Stockholm. Hoppas jag haller mig motiverad som
fan, precis som nu. Kanns val sahar efter varje semester kanske.
Fast det gjorde det inte i Paris eller Belgien.. Inte Thailand heller
aven fast jag verkligen vill tillbaka dit da det ar mitt paradis pa
jorden.
Men London.. Har traffat riktigt otroliga manniskor som jag bara
maste fa aterse igen, kanns riktigt jobbigt att aka hem pa mandag.
Imorgon ska vi till the East part of London och sen ska jag traffa
Mark, en fin van. Shiiit. Vill inte lamna det har stallet. Har nog inte
kant sa starkt om en stad forut. Har alltid kant att Stockholm ar
staden med stort S men nu ar det helt annorlunda, nu nar jag ar har.

Ska inte skriva mer nu, tror flera vill at datorn.
Ska nog sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0