Sålde min själ till djävulen 14:31

Hm.. tänk att jag gjorde det. Jag känner nu att jag ligger i
ett kraftigt underläge. Exakt klockan 14:31 la jag mig frivilligt
i facebooks klor. Under en lång tid har jag sagt nej, satt ner min fot,
slagit näven i bordet och visat min ovilja att ta detta steg.
Nu har tiderna förändrats. Inte det att jag tycker bättre om facebook
på något sätt. Jag känner mig redan nu fett bevakad på ett jobbigt
sätt men det verkade ändå som en bra lösning för tillfället då jag
annars inte vet hur jag ska hålla kontakten med de från London.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Äntligen!! Adda mig: Elisabeth Eklund

2008-11-06 @ 08:18:31
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0