The Moldy Peaches

Ibland är jag så jävla bra!!!
Skulle lyssna på den dära.. "Anyone Else But You",
den de sjunger i slutet i Juno. Det var dock inte skådisarna
som sjöng utan.. ja, antar att det var orginalet.
Hursomhelst! Jag ba "Det låter som The Moldy Peaches"..
och jag hade rääättt. Var år och dar sedan som jag lyssnade
på dom och det var fasiken bara EN låt.
Ett bra band är fan ett sådant som man minns även efter
en lång tid.

Nu ska jag lyssna på lite dubstep-musik, nyligen upptäckt det
genom ärade projektgruppsmedlemmar.


Här är låten förresten, asbra.
http://www.youtube.com/watch?v=Pf6T-EcBmYs&feature=related

Kommentarer
Postat av: mamman

dom hade jag också alldeles glömt bort!

Festligt!



Whoose got the crack!?

2008-11-24 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0