Tisdag

Blä.
Börjar bli sjuk känner jag. Hostar och snyter mig hela tiden, trist och jobbigt.
Idag börjar skolan 10.10 med engelska C. Hoppas vi gör någonting roligt
denna gång för jag tycker den kursen är så otroligt tråkig. Ska försöka bita
ihop för nu har jag banne mig fetinganledningen till att genomlida de där
80 minuterna, två gånger i veckan. But still!

Tror vi slutar 13.40 vilket måste vara den skönaste tiden och då ska jag hänga
på de andra som också ska med kryssningen på söndag 07.00 så vi kan
boka alltsammans. Ser fram emot det där alltså, kommer nog bli väldigt roligt!

Ser även fram emot den 28e, då är det värsta festen någonstans i Bromma.
Det är Salong Betong som är någon tatuerings"firma"(?) som det ska samlas
in pengar till. Band kommer spela och flera DJs lär äga dansgolvet.
Blev tipsad av min fasters kompis Marguerite så då måste jag gå, kommer nog
komma helsköna människor och många utav dom dessutom:)

Men nu måste jag hoppa i duschen och göra mig i ordning. Egentligen orkar
jag inte. Fryser!

Kommentarer
Postat av: ?

Det blev visst ingen engelska...

2008-11-11 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0