Home?

Om ungefar ett dygn gar planhelvetet. Borjar kanna av en klump i magen
som jag vill bli av med.. kanns inte bra. Har de jag verkligen tycker hemskt
mycket om i Sverige men.. jag kommer kanna mig sa isolerad dar efter att
ha varit har. Det som ar bra ar att London inte ligger alltfor langt bort.
Jag menar.. det skulle ju lika garna kunnat ha legat pa andra sidan jordklotet
som Thailand. Allt ar relativt, for det kanns ju definitivt for langt bort, men det
beror pa om man jamfor med nagot annat eller inte.

ANTLIGEN har jag en anledning till att langta tills att skolan ska ta slut.
Alskar min skola och har inte tidigare kant nagon langtan till juni nasta 2009
alls overhuvudtaget, men nu..
En annan bra grej ar att jag ska rensa mitt rum pa en massa matriellt skit som
jag aldrig kommer ha nagon anvandning av. Nar vi satt pa Prince Alfred, en pub
har i Bayswater, sa traffade vi Clive fran Australien. Han berattade att han
forra aret hade salt allt han agde i princip. Hus, bilar och annat. Jag blev
valdigt inspirerad och om jag inte forvandlas till varldens mes pa vagen hem sa
ska jag gora detsamma. Tror dock inte att nagon skulle vilja kopa mitt junk
men det ar inte det som ar poangen heller.
Jaja, nu vill jag gora annat an att snacka Sverigerelaterade prylar.
Bort fran datorn, bort fran datorn!! (och hoppas det ar typ 20+ darhemma!
Annars ar det mest trist att komma hem :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0