Globala vs finnarna

Shiiiiiiet. Båten alltså.. fan vad galet.

Vi trodde att vi skulle cruisa med 700 studenter.
Okej det gjorde vi men inte fan visste vi att de skulle vara från
Finland, hela högen. Haha, yeye, roligt var det ialla fall.. lite
oväntat bara.

Delade hytt med Alexis och Amelie och det var hur kul som helst,
diggar båda råmycket.
Dansade hur mycket som helst vilket var fett kul!
Hamnade på något sätt mitt i ett killgäng, varav en av dom, Andreas
hade varit en av de jag pratade mest med på allas vår MSN för
ungefär två och ett halvt år sedan.
Tidigare när jag var inne på första ölen, när många av de andra
börjat dricka lååångt innan, var vi i Zagros A-hytt och sjöng för
fulla halsar. Okej, inte jag då jag kände att jag inte alls ville dela
med mig av min b-iga "sångröst" :D Det var trevligt, väldigt crowded.

I sin helhet får det dygnet helt okej betyg men hajja hur seg man var
när vi återvände till Stockholm, fast det hör väl till antar jag..

Blöh, orkar inte skriva om det där..

-
Idag lagade jag värsta goda middagen!!
Råstekte potatis med loads of garlic. I ugnen hade jag kycklingfiléer
som var kryddade med alla möjliga kryddor och lite rödlök och
champinjoner. I en liten kastrull improviserade jag ihop en sås på
några enkelheter som tillsammans var hur goda som helst.
Hade salladen som mamma tidigare gjort. Den innehöll tomat, vitlök
och lite annat. Jag adderade lite gurka, avocado, mozarella och en
skvätt citron. Det blev väldigt gott kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0