BOUNCE

Yes box! Idag ska vi dra och se Bounce och det ska bli
så jäkla kul! Lär bli otroligt inspirerad och motiverad att
fortsätta med dansen själv och det känner jag att jag
verkligen behöver just nu.

Letar ganska mycket jobb just nu och om jag skulle få ett
så skulle jag lätt ta upp den afrikanska danskursen igen.
Den har varit för dyr för mig ett bra tag vilket har varit super-
trist då afro street ragga dancehall (långt namn right) har
varit så otroligt roligt och bra för min själ typ.

Imorgon är det påskfirande på Värmdö som gäller!
Det betyder påskmust, godis, tårta, god mat och min fina
mormor! Träffar inte dom så ofta nuförtiden så det ska bli
kul!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0