En bra dag

Var en bra dag idag!
Till att börja med åt jag en normal mängd lunch,
blev typ mätt och allt! Det var mösspåtagning i
aulan där vi sjöng sånger som var på tok för
svåra för majoriteten av oss, mig inkluderad
of course! Efter äppelciderdrickandet drog vissa
iväg för att dricka öl. Själv var jag kvar i skolan till
fyra. Vad jag gjorde där tänker jag inte berätta.
Inte än! När jag gick från skolan tog jag mig hem
till farmor och sedan vidare till teatern som
började 18. Måste bara säga en greeeeiiijjj!
Det är just nu så sjukt kul på teatern. Åh vad
roligt jag har där. Det var längesedan jag
verkligen uppskattade teatern så mycket som
jag har gjort nu en tid. De i gruppen är toppen
och vi skrattar konstant. Hm.. undrar hur det
kommer påverka pjäsen!

Nu är jag hemma. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0