Folkkär djurplågare?

Alltså.
Den där Leila på landet.
Hon är säkert jätteduktig när det kommer till matlagning
och hon gör säkert de finaste smällkaramellerna man
kan tänka sig men hon sjönk nu x antal grader för mig.
Helt ISKALLT la hon ner levande kräftor i en kastrull med
kokande vatten som hon öst i en massa salt.
Inte nog med det! Hon liksom pressade ner dom under
ytan när de flöt upp. Ja vet ja vet, om man nu ska ta död
på dom så är det bättre så kanske än att dra ut på det
hela. MEN, jag kan inte komma över den passagen i
programmet då hon gjorde det självklart att hon inte alls
hade några svårigheter med att ta livet av de små liven.
Jag vet jag vet (#2) att jag inte har så mycket att säga,
jag är själv köttätare(hemskt ord). But still! Skulle aldrig
i mitt liv kunna göra något sådant. A L D R I G.
Speciellt inte efter att ha läst om att kräftdjur verkar känna
smärta.

Allt för god mat right?

Puss Leila. Puss.

Kommentarer
Postat av: Acke

:/ nja sådär. lite bättre nu.

har tvistat in mig i en situation med lögner istället för att säga den bleka sanningen...och nu får man ta skiten för det

2009-04-15 @ 22:44:02
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0