Girl's night with mah sis!

Okej mitt mood har stigit åt skyarna igen!
Maya och jag har huuur kul som helst! Vi har spelat
massor med memory och jag vann ialla fall EN gång,
jag som verkligen suger på att komma ihåg var alla
rätta brickorna ligger. Maya påminner mycket om
Jasse där.. de briljerar och utklassar järnet i det där
spelet. Därför är jag nu lite stolt.
Vi dricker cola, kastar i oss chips och sjunger alla
vårsånger man måste ha koll på i skolan.
Apigt nice att jag nästan kan hela "Vintern rasat"!
Just nu visar Maya alla gymnastikSKILLZ, hon är
riktigt grym och fett vig typ.
Tänk att jag var med i Danderydsgymnasterna en gång
i tiden. Jag var den där ungen som var medelmåttig
men som gjorde bort sig på uppvisningarna. Men det
bjuder jag på (nu i efterhand).

Maya har även varnat mig för att ha mobilen i fickorna.
Man kan ju få "pungcancer" som hon sa. Jag svarade
att det är ju tur att jag inte har någon pung*.  Hon
hade redan hajjat det från ungefär 0-årsåldern men
det är ju bra att visa att man bryr sig ändå liksom?


* Jag är förvånad. Jag är så otroligt pryd när det kommer
till ord:D

Kommentarer
Postat av: Louie

Hahahha åh det här inlägget gjorde mig GLAD!

2009-04-18 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0