Rock the house

Phew.
Jag har städat badrummet nu. Mamma sa att hon skulle
göra det imorgon men jag tänkte att det kunde jag lika
gärna göra. Har ändå inget bättre för mig om man säger
så. Har dammsugit för att sedan skura och följa upp med
ytterligare en dammsugning. Toaletten rengjordes och
handfatet likaså. Avslutade med att skrubba badkaret som
bara f a a a n! Alla kläder som låg i en baotastor hög får
vi ta itu med imorgon. Ska vika ihop allt så det blir lättare.
I'm on fire! Men bränslet börjar ta slut då jag inte har ätit
någonting idag. Har inte druckit något heller för den delen,
men blommorna har fått vatten ialla fall!
Brorsan verkar aldrig komma hem och göra det han skulle
göra och jag tänker INTE låta katterna gå hungriga längre
så det ska tas itu med härnäst.
Har inte direkt åstadkommit värsta uppfräschningen, hemmet
ser fortfarande ganska kaotiskt ut på sina håll men det har
sin charm! En liten förändring har dock skett och det tackar
vi för, inte alltid man orkar städa liksom..

Förresten börjar How I Met Your Mother om ca 20 minuter!!
Och nu kom bror hem!

Kommentarer
Postat av: m a l i n

Vi ses i påsk :)

2009-04-09 @ 19:28:21
URL: http://mammasboy.blogg.se/
Postat av: Hannah

har också städat idag man blir riktigt stoltöver sig själv ^^ känner igen mig i din beskrivning! brukar inte heller bli någon mat eller dricka för mig när det är städdags ;) hoho men men

2009-04-09 @ 22:51:54
URL: http://honeypot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0