Så jäkla nice!

Jag sov BRA inatt! Visst vaknade jag som vanligt men den
här gången vid sju-snåret (skulle upp åtta). Det kändes
grymt bra att  ä n t l i g e n  få sova natten igenom utan några
avbrott, det var längesedan sist nu.

Dagen började alltså bra och den har fortsatt så också.
I skolan skulle vi föreläsa två gånger till och det gick
apbra! Sista gången behövde jag knappt ta hjälp av mina
nyckelord och dessutom improviserade jag mera och det
var bara bra! De andra verkar glada för att det är över nu
men jag skulle gärna föreläsa igen och igen även fast det
skulle innebära tusen upprepningar.

Hursomhelst. Vi slutade efter lunchen så vi promenerade
till Tanto som ligger nära skolan. På vägen dit svängde vi
förbi ICA lite snabbt och köpte några celebration-öl att
dricka i solen. Det var gott men jag blev så jäääkla kissnödig!
Det löste sig som tur var och sedan tog jag bussen hem.
Nu är jag hemma och jag tror jag ska unna mig en tupplur
för jag är så förbaskat trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0