Teamwork!

Nu ska jag gå och lägga mig och det ska bli så
himla sköööönt! Jobbade idag på Söderstadion
i en liten kiosk. Max och jag sålde öl för mer än
11000 spänn till Bajens hejarklack... SKA duscha
så fort jag vaknar, jag lovar! Det blev väldigt stressigt
emellanåt så jag spillde en hel del öl när jag fyllde
på alla muggar. Det var intressant att se hur mycket
man undvek att få någonting på sig den första timmen
till att senare inte bry sig ett skvatt!
Hann inte gå på toa eller ta någon som helst rast under
arbetsdagens gång men det gjorde inte så mycket.
Däremot ska jag äta frukost nästa gång så jag har lite
mer energi i bagaget! Nu tog jag mig en korv ialla fall
så det gick ju ändå. Men man hann ju knappt känna
efter ibland så det kanske inte spelade så stor roll.
Jaja! Det var roligt och Max var en bra arbetsledare som
försökte peppa mig då och då!
Ska jobba där mer framöver, tror det kommer bli hur bra
som helst!

Kommentarer
Postat av: a

fett me kul!!!!! jag ska skicka bilderna nu :) puss påre <3

2009-04-13 @ 14:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0