Konflikträdd

Jag är nog ganska konflikträdd. Önskar att jag inte vore det
och det är ju bra då jag måste göra något för att ändra på
saken. Om jag skulle bättra mig på den punkten så skulle
jag även passa på att vrida tillbaks tiden några år och stå upp
för mig de gångerna jag inte gjorde det.

Ska dock försöka att tänka mer framåt istället för att gräva ner
mig i det som varit. Jag behöver inte det som skadade mig!
Kom på det nu; varför ska jag gå och grubbla över skit när jag
har en massa annat fint att fundera över och glädja mig åt?

Kommentarer
Postat av: a

ja eller hur! tänk buddhistikt!

2009-04-09 @ 09:48:10
Postat av: Louie

Faan! anna hann före med buddhist kommentar .... :D

2009-04-09 @ 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0