Minnen från en svunnen tid

Såhär ligger det till. Jag har varit hos farmor och pluggat
sedan 10:30-tiden ungefär. Okej, först åt vi frukost och vi
har även varit och ätit lunch på det där stället vi åt när
Amelie fyllde 19. Det var ganska gott. Mm, efter det så
kunde jag bara inte låta bli. Drog med mig farmor till
fotoaffären i närheten och hämtade ut framkallade bilder.

Det är nämligen så att vi har haft en plastpåse med filmrullar
som ännu inte blivit transformerade till rektangulära
plastpapperskivor som visar minnen från svunna tider.
För mer än en månad sedan kände jag att "nää, nu får
det vara nog!" (förstår att jag målar upp fantastiskt detaljerade
bilder hos de som kanske läser detta). Därför tog jag med
den där påsen och åkte till fotoaffären där Tomas jobbar.
Lämnade in två filmrullar och en av dem hämtade jag
ut idag. ÅTTIONIO SPÄNN! Jaja, även om det är pengar
jag egentligen inte har råd att spendera så var det SÅ
värt det. Gud vad jag skrattade! Farmor också.



Brorsan har inte förändrats så mycket dårah.



Tänk att jag fram tills nu inte hade den blekaste aning om de här bildernas
existens! Mami, kommer du ihåg de där glasen? De rulade!



HAHAHA Jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0