Arga P

KOM PÅ EN GREJ FRÅN ACE.

Rätt var det var så sa Max att killen med gråa tröjan som precis gick ut till
äckliga rökstället, var en av de tre som hade misshandlat honom för
nästan exakt ett år sedan. På en sekund blev jag så otroligt förbannad.
Inte för att jag visste vad jag skulle göra men jag gick efter den där
snubben. Ruben och Co stod där i vimlet och jag berättade för R om
varför jag hade gått dit. Direkt undrade Ruben om vi skulle göra någonting,
men Astrid besvarade det med "men snälla nån..". Inte för att jag skulle
lyfta ett finger, men det var ändå bra att bli lugnad. Vände på klacken och
gick in till Max igen.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

ingen reklam, bara tänkte du kanske ville veta något nytt roligt :)

tryck på länken ! yyaaaaay

2009-08-04 @ 20:47:28
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0