So I loop forever

Lyssnar på Veto som är det bästa just nu. Har inte tröttnat något alls på
den underbara skivan Crushing Digits. Stort tack till gudmor som
inroducerade mig!

Försöker hitta något att ha på mig ikväll då Max och jag ska till The Bridge.
Tar mig lite emot att skriva the Bridge, det är verkligen ett supertöntigt
namn. Fast det kanske låter lite roligare än Bron när jag tänker efter, men
ändå. The Bridge.. nae, det går bort. Hursomhelst så ska vi dit. Tror det
mest är jag som faktiskt vill det. Max har jobbat på Älvsjömässan hela
dagen så han lär vara hur trött som helst. Men jag VILL. Mest för att det
är nytt och gratis(för denna gång). Sedan blir det hem och sova.

Imorgon vid 11-12 så ska jag fotas av min vän Tomas. ÄNTLIGEN! Vi har
bokat tid och ställt in tretusenfyra gånger typ. Efter det ska jag.. inte göra
någonting. Kanske gå runt på stan i min fortfarade nya klänning bara
för att jag känner mig riktigt snygg i den, haha.
På kvällen är det dags för Ace! Som vanligt eller? Det blir Tove, Louie,
Hannah, Amelie, jag, Max och Marcus + vänner till honom. Hoppas på
Patriciac och Anna också men vet inte hur det blir med dom. Min mobil
är nämligen spårlöst borta. Har absolut ingen aning om var den skulle
kunna vara.. Det är både skönt och jobbigt. Det är verkligen något som
saknas..

På söndag ska jag och mamma se när Max hoppar bungyjump. Det ser
jag fram emot! Men oj.. skulle inte jag leta fram partystashen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0