Crushing digits

Trött och seg. Var uppe tre gånger i natt och tidigt imorse väcktes
jag av pappa då han tenderar att nästan skrika när han pratar
(han märker det inte själv). Måste hem till andra sidan stan
också.. mamma glömde sin mobil som hon måste ha men inte
kan hämta då hon är på jobbet. Blörgh.

Om några timmar ska brorsan, mamma och jag till Dalarö och
träffa min gudmor som har hyrt en stuga där. Lär bli trevligt,
inte ofta man träffar henne då hon bor i Hamburg.

Imorgon vill jag till Ace men jag har inte mycket pengar alls nu
så det är inte säkert att det blir så. Men jag hoppas, har alltid
så roligt där!

................ over and out.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grejen är att jag är inte hundra på att det var huset men typ 99 för det var dit david sa att vi åkte xD

Men det var bra, två dansgolv, och så.

men väldigt mycket folk !

2009-08-15 @ 14:37:36
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0