Happy days

Igår var en bra dag!
Träffade Jasse för det första. Det var väldigt längesedan sist så det var kul!
Det blev några timmar med ögonblink, remmar med röd och grön smak (hm..),
Supermario och prat om ditt och datt.

Sedan åkte jag hem, bytte om för att möta upp Amelie i stan. Vi skulle på
All Out Dubstep! Vi var friggin taggade men vakten lät oss inte komma in då
det var 20 årsgräns. Eftersom vi är 19½ så gick det ju inte. BU THAT!
Amelie gick hem och jag drog till McDonald's vid Skanstull för att läsa medan
jag väntade på Max som höll till på Trädgården. Beställde en cheesburgare
men tydligen säljs dom inte under nätterna där längre. Blev smått chockad
måste jag erkänna. Blev en mellan pommes och en liten milkshake istället.
Efter ett tag kom Max och i följetåget hade han sin bror+sambo, kusin och
kollega. Vi gick till Imperiet där åldersgränsen också måste ha varit 20.
Där var vakterna mycket schysstare dock och rådde oss endast att ta det lugnt
med drickandet. Sweeeet. Därinne träffade vi storebror Milles vänner som var
ett gäng otroligt dansglada filurer. Vi skapade oss ett dansgolv och dansade
tills de stängde vid 3. Då var det dags att åka hem.

Idag är det en ny dag. Jag mixtrade ihop en wok till lunch och Max och jag såg
klart andra 24-säsongen som slutade apigt spännande!
Ikväll är det Ace som gäller. Det blir Louie, Amelie och jag. Kanske Ruben och
Hannah också. Det blir nog nice!

Tänker mycket på mamma. Hon har en obeskrivlig pain-in-the-ass-tandvärk
och hennes tandläkare (som hon faktiskt litar på) är på semester i några
veckor till. Ska ringa henne nu! Mamma alltså.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

1. jag är helt enkelt bäst med mina kombinationer, men denna hade inte varti bra utan dig :)

2. uselt med åldersgräns och ingen cheeseburgare, dom kommer att tappa en massa pengar på det !

3. MUMS MUMS MUMS MUMS !!!!!!! med wok !!!!!

4. Lycka till anna :)

2009-08-01 @ 18:43:05
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0