Bra dag på jobbet!

Bara idag har skorna försökt döda mig ett femtiotal gånger.
Varje steg har varit som en enda stor livsfarlig risk.

Men jag lever uppenbarligen.

Har mest hållt till i en tvättstuga denna måndag och det har
varit helt okej. Börjar nästan känna mig hemma där faktiskt.
Tvättade åt två olika kunder samtidigt och när jag lämnade
igen kläderna till kund 1 så fick jag en Paradis-ask. Blev så
otroligt rörd för jag hade verkligen inte förväntat mig något
sådant från honom. Han är hur snäll som helst men han
framkommer samtidigt som en väldigt virrig figur. Det enda
han säger (nästan) är  "Ja, det är bra serru", "Jovisst serru,
det är bra", "Jovisst, det är hursomhaver". Fast de senare
gångerna har vi faktiskt utvecklat våra konversationer lite!
Meeeen men! Blev som sagt superglad och gick därifrån med
ett leende på läpparna. Av den andra kunden(man säger kund)
så fick jag med mig saft och smörgåsar till tvättstugan.
Hon är för söt hon! Hon kom och tittade på min dansuppvisning
dessutom. Fina fina B!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0