Efterlyser torr asfalt

Har inte halkat något idag. Har knappt varit i närheten av att göra
det heller. Drog på mig sådana där saker på skorna som gör att
man slipper det. Visst är de bra men herregud vad det klickar om
dom! Speciellt i trappor. Det var till och med en som kommenterade
det. Jag som helst inte vill märkas. Jaja, den bästa lösningen på
det här sko/halkproblemet är torr asfalt. Alltså vår och sommar.
Väntar med spänning!

För övrigt så piffade jag upp mina promenader idag med att nynna
på Star Wars-melodin. Det hjälpte lite.
Men minus för andningssvårigheterna när det blåser.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha hur kan du komma ihåg allt ?! MÄIS, knappt jag minns och ändå påminde du mig...!



haha, älskade den högen ! :)

2009-12-16 @ 23:04:51
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0