Uppdrag papperskorg

Tänk att det finns idioter som kastar sina tuggummin UNDER
papperskorgar. När jag ser sådant blir jag fan ARG!
Idag såg jag en duva stå bland alla tuggummin medan den
kastade runt en smula. Blev nervös.

Minns när jag väntade på tåget vid slussen en gång. Då såg
jag en annan duva hoppa omkring på perrongen. Först trodde
jag att den hade blivit av med ena benet men när jag fick
mig en närmare titt så såg jag att benen var ihopbundna av
ett jävla tuggummi. Stackars stackars fågel. Dumma dumma
människa som nonchalant spottat sitt äckliga gummi på marken
någonstans. Vad i hela friden är det som är så svårt med att
gå till närmsta papperskorg(och pricka)? Jag kan inte minnas
att jag själv någonsin har kastat ett tuggummi på marken.

Kommentarer
Postat av: a

håller med! så jävla dumt

2009-12-10 @ 22:10:54
Postat av: Emelie

Haha "och pricka!" Så jävla bra, Paula! Håller också med, ganska puckat att inte använda papperskorgar. Jag går omkring med skräp i fickorna tills jag hittar en papperskorg, men det är så jävla ont om dem i Stockholm. Tacka vet jag London där de även har askkoppar ÖVERALLT!

2009-12-11 @ 18:51:10
URL: http://www.metrobloggen.se/gladbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0