20

GRATTIS TILL BÄSTE HERR LINUS!!
Ha en underbar dag käre vän.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh tack så mycket, vad glad jag blir. :)

Ja, foto och allt som tillhör det är något av det bästa som finns!



Ha det så bra,

Johanna

2009-01-16 @ 16:26:42
URL: http://rosetta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh tack så mycket, vad glad jag blir. :)

Ja, foto och allt som tillhör det är något av det bästa som finns!



Ha det så bra,

Johanna

2009-01-16 @ 16:27:27
URL: http://rosetta.blogg.se/
Postat av: tu madre

Min finaste lilla P!



Om du skulle råka komma åt internet så vill jag att du ska veta att jag lääääääängtar efter dig och efter att få höra ALLT om hur ni har det!

Hoppas att tiden inte går för fort för er och att ni verkligen hinner njuta och uppleva massor.

Jag älskar dig gumman!

Och loops längtar han också... det sa han redan efter 2 dagar!



Tusentals pussar och kramar!!!!

Håll för guds skull i kameran!



2009-01-24 @ 08:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0