Kom tillbaka!

Blev ingen Vidar för min del idag. Han kom aldrig till
Stockholm. TRÅKIGT! Men jag hade nog inte varit det
roligaste sällskapet ändå med tanke på hur trött och
seg jag har varit precis hela dagen.

Pappa finns inte heller i Stockholm för närvarande.
Han ska jobba i Karibien i ca en månad, -som tidigare nämnts.
Han var galet nervös och stressad imorse och på
Arlanda kunde han inte hålla tillbaka det. Så han spydde.
Hoppas han mår bättre nu<3

Förresten, snart fyller bästa Pingulinen år också!
I år blir han 20 men vuxen med det vet jag inte!!:D

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag försöker iaf se vuxen ut. Bra går det inte.

Att vara vuxen är inte så roligt :P

2009-01-05 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0