Sann lycka!

Vet ni vad?

Jag har en kamera! Och den är så himla fin!


Egentligen är jag inte så mycket för materiell lycka.. men det har medkommit
något mycket mer än så. Jag har saknat min borttappade kamera enda sedan
då den försvann. Att den modellen inte längre säljs gjorde mig ännu mer
ledsen då jag verkligen gillade den.
Men när jag testade lite med den nya så såg jag att den var så mycket bättre.
Det fick mig även att tänka på att jag fan är duktig på att fotografera, då bilderna
jag tog med den gamla kunde se ut som de jag tagit med den nya.
Oh:) Jag är glad!
Sann lycka!

För övrigt så grät jag nyss till Extreme Home Makeover, yaaay!

Kommentarer
Postat av: annapannapäronpung

Man gråter alltid till Xtreme home makeover!!! Tårarna bah rinner.. och efter ett tag börjar man till och med gilla den skrikande Tye eller vad han nu heter :D

2009-01-12 @ 21:37:55
Postat av: Louie

hahaha jag håller så med annapanna... :D Tye har ett väldigt gott hjärta och människorna som får husen förtjänar det verkligen! :p

Bra att du insett att du är duktig :) dina bilder som du tog med förra såg alltid ut att va photoshoppade för du fångar verkligen färgerna! puss!

2009-01-15 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0