¿Vi ses val pa tankevagen¿

Vill bara saga att jag mar toppen. Ar hemma hos tolken med gruppen.
Vi har fatt mat av hans mamma och sa. Det var ganska gott.
Innan var vi pa Plan och intervjuade en psykolod om lycka.
Tolken kan knappt engelska sa var koordinator eller vad
han ar, som ser ut som super mario, hjalpte till en massa. Phew.
Maste dra nu, ska kolla in second handbutikerna har, de sags vara
bra.
Tar miljarders bilder, ni ska fa se alla! Lagt batteri pa tolkens
laptop sa jag slutar skriva nu.

Ni ar bast, tanker pa er alla!!!!
Era kommentarer forgyllde min dag!

Kommentarer
Postat av: tu madre

Nu blev man glad!!!

Dåligt med uppdateringar från Nicaragua... man blir lite avundsjuk när man läser dom andra bloggarna..

Konstigt.. vi har ju en super mario som brukar jobba hos oss ibland.. hur många kan det finnas egentligen ?



Anyhoo...

Saknar dig massor.. tänker ofta att DET MÅSTE JAG SÄGA TILL PAULA!!!!... åså kommer jag på att det går ju inte för tillfället.. hojtar lite på tankevägen men det känns inte riktigt som att detaljerna går fram..

Har faktist ringt flera gånger bara för att kolla om det inträffat något slags mirakel och du plötsligt skulle svara..

Fast det vore ju helskumt ifall du svarade och rentav lite spooky...



PAPPA har kommit hem!

Jag och loops ska dejta honom idag och käka middag nånstans efter jobbet.

Jag ska skriva ut dina inlägg och ta med... han undrar förstås massor.. ska se om jag kan förklara för honom hur han kan skriva en kommentar här..

Kanske bättre att skicka med en lapp till Catarina..



Gumman!

Det är säkert jättebra för både dig och mig (i synnerhet för mig) att klippa av den där mentala navelsträngen...

Men det är så TRÅKIGT att inte kunna kommunicera alls!

Man är ju NYFIKEN.

Hädanefter får du gärna åka bort både långt och länge, men se för guds skull till att ha någon form av världslig uppkoppling!



PAUL hälsar och "håller tumarna".

Han är tillbaks på jobbet på måndag.

Han åker för tillfället runt i latinamerika och karibien så han kanske är närmre än vad du tror!!!



Om en vecka åker du hem =(

Jag längtar men vill samtidigt inte att ditt äventyr ska ta slut för fort...

Om du lyckas skriva något mer så kan du väl tala om vad du vill ska finnas i kylskåpet när du kommer hem! Vad längtar du efter?



STOR, STOR KRAM!

puss,puss



från din lilla mamma



2009-01-30 @ 05:02:54
Postat av: gunnar och mormor

Vi läser din blogg så fort det kommer något. Spännande låter det hela och bilderna längtar vi efter.

2009-02-01 @ 16:51:29
Postat av: papito y mayita yleopoldo y mamita querida

hola paulita.jag å din syster e hos dig å crunchar en otrolig god midag som din bror har lagat.mamita mår jättebra.katterna likaså.jag kom hem för några dagar sedan.e jätteglad att vara hemma men det fattas en,å det är du.vi saknar dig så mycket........älskar dig mitt hjärta kram papi

2009-02-01 @ 18:00:06
Postat av: Pow

Hej pow.Maya här.Jag älskar dig.VI HAR DET INTE KUL UTAN DIG.Nu har pappa komigt hem det är skönt.Leopold,catha,diego och maya hälsar stor puss och kram.Helsa alla där. HEJ DÅ.

2009-02-02 @ 23:16:41
URL: http://lockedinneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0