3D Tuesday

Har haft en väldigt bra dag med lillasyrran! Bjöd henne på bio. Blev andra
gången jag såg Ice Age 3 men första gången med 3D-glajjorna. Vi köpte
varsin Ice Age-meny dessutom. Efter det åt vi på McDonald's! Längesedan
jag köpte mig ett Happy Meal kan jag ju säga.. Max joinade och vi skrattade
mycket åt mycket vi tre. Påväg hem såg vi Johan Palm (wooooh eller något).
Roligare var det att leka följa John! Höll på att kissa på mig av skratt...
Vi lämnade Maya hos pappa och efter att ha varit där hemma ett bra tag så
åkte vi till andra sidan stan till mamma. Väl utanför porten ringde vi mamma
så att hon skulle släppa in oss då porten var låst. Brosan kunde inte göra
det för han hade tydligen åkt till papi. SHOCKING NEWS; mamma var inte
heller hemma! Fick lite panik då jag varken hade nyckel till porten eller
ytterdörren. Mamma som var i Bromma var dock väldigt tillmötesgående
och meddelade att hon skulle åka hem relativt snart. Hon var hos Ebba.
Phew. Maxen och jag gick till Nisses pub, - Hässelby torgs stolthet!
Bjussade M på en öl medan jag pratade med mamma som sen kom och
räddade oss. Trevligt och roligt. Fniiiissss!

Härnäst blir det lite cola och lite 24.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0