Little of this and that

Idag såg jag Harry Potter med Max, Oscar, brorsan och mami.
Den var mycket bättre än föregående film men ändå.. böckerna kommer
alltid vara bättre. Så enkelt är det. Tråkigt att jag blev friggin kissnödig,
var tvungen att gå på toa mitt under filmen. Inatt sov jag ca sex timmar
och gick på toa typ sju gånger. KUL. Kanske har urinvägsinflammation
eller något annat tipptoppigt.

Vad har mer hänt i veckan? Jo, var på konsert i globen i måndags och
såg fröken Spears med moster Malin. Det var väldigt roligt måste jag
säga! Sedan åkte vi till Grappa och träffade Malins kompis Charlotte
+ hennes vän Evelina om jag inte minns helt fel. Charlotte ville skryta
lite sa hon och berättade att hennes farfar hade bakat någon tårta som
var med i Pippi Långstrump och hennes morfar målade prickarna på
Lilla Gubben! Jag blev faktiskt mäkta imponerad! Max kom dit sedan
och efter ett tag åkte vi hem.

Dagen efter åkte Tove, jag och Anna till Louie som bor långt långt bort.
RÖNNINGE alltså. Vi lagade fett god mat och hade det hur nice som helst.
Repris snart tack! Med Pattie, Tanja, Hannah, Amelie och Hanni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0