19 juli

Ace igår. Det var rätt kul tills Max blev utslängd på grund av att han tydligen höll
på att somna i ett hörn. Det gjorde inte så mycket faktiskt. Innan det hände så
träffade jag massa globalare och det var helnice!

Idag är jag hur trött som helst. Ensam hos Max då han är och jobbar på Stadion.
Har sett x antal How I Met Your Mother-avsnitt, ätit chips och.. sovit. Snacka seg
dag! När herrn kommer tillbaka hem ska vi se sista avsnittet på 24, säsong ett!!
Har sett den redan men det är så jäkla spännande ialla fall! Det var några år
sedan sist.. Efter det lär vi börja se på säsong två TJOHO!

Drömde jobbigt inatt förresten. Min brorsa grät och grät. Frågade vad som hade
hänt och tydligen hade pappa blivit tillfångatagen eller något i London. Eller om
det var att han blev oskyldigt häktad. Knasigt. Drömde även något om att jag var
jagad. Obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0