And off to Neverlands

Michael Jackson dog inatt som de flesta vet nu. Hemma uppdaterades
vi av CNN ett tag innan pappa zappade vidare till friidrott och allt var det
var. Gick och la mig men var sedan upp tre gånger inatt för att gå på toa
och då var CNN fortfarande på. Det var så jag fick reda på hans död.
Jag vet att jag inte känner Jackson, men jag kan inte hjälpa att jag känner
sorg ändå. Jag vet även att människor dör varje dag men nu fick man
världens inblick. Det kom närmre inpå på något sätt när man såg
människor springa in och ut från sjukhuset, när man såg hans bror i
tårar, Och så vidare.

Kommentarer
Postat av: m

Har du sett det här ochhumor/blomstertid?videoId=1.1029563&selId=1.1017603&currPage=0" rel="nofollow">http://tv4play.se/nojeochhumor/blomstertid?videoId=1.1029563&selId=1.1017603&currPage=0



Peter Magnusson när han är som bäst!

Lite tröst när man är deppig!

2009-06-26 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0