SE60100092

Imorgon är det studentlunch. Hejdå till datorn jag har haft som både
vän och fiende i tre år, hejdå till älskade skåpet, hejdå till bästa
korridoren. SORGLIGT. Är inte förtjust i sådana här förändringar,
tycker det är jobbigt. Men något bra är att det lär bli grymt god
mat imorgon iallafall.

Har studentklänningen men inga passande skor eller något
koftliknande.. Louie och jag ska därför bege oss ut på stan efter
lunchen för att leta rätt på något. Fröken ska hitta skor hon med!

Annars då? Jag vet inte. Kan inte säga hur jag mår. Ena sekunden
är det bra, ialla fall helt okej, sedan tvärvänder allt och så mår jag
skitdåligt istället. Kul med lite variation?

Kommentarer
Postat av: Guldlock

PAULA!!!



Jag hoppas att du får världens bästa stundent-dag imorgon! Och att du kan glädjas av den, trots att det är sorgligt att lämna saker bakom sig!!!



Önskar jag kunde vara där och hänga blommor runt din hals (och en liten flaska skumpa om mamma din hade tillåtit)!!



Njut av din dag imorgon!!!

Och GRATULERAR till dig studentskan!!



Kramar, Linnéa

2009-06-10 @ 18:18:01
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0