Inte-vilken-som-helst-tisdag

Hungrig som friggin fan! Orkar bara inte trixa ihop något. Planen
är att åka hem till mami och lämna alla sunkiga kryssningkläder
för att sedan åka till hennes(och Max, och mitt) jobb som jag lovade.
Kontoret har flyttat nämligen så jag måste kolla in hur det ser ut.
Vid 18 är det middag hos farmor. Undrar vad det blir för gott idag..

Har vaknat, somnat, vaknat och somnat och drömt om massa
kinatecken.. och vaknat. Sitter nu här och skrålar med musik på
Spotify, men ska sticka hemåt om en liten stund hade jag tänkt.

Igår var det den 2 juni, hugaliga vad tiden går snabbt!
Hursomhelst, då hade Max och jag varit tillsammans i tre
månader. Så efter att ha varit på kryssning och kommit tillbaka
till Stockholm vid 6-tiden så åkte jag hem till Max. Vi sov till 12-
någonting och åkte till min skola för en lektion. Sen tog vi oss
till Hötorget och köpte biobiljetter till I Love You Man! Innan den
började tänkte vi äta något eftersom ingen av oss hade ätit något
och var dödshungriga. Jakten på billiga matställen är svår och
ju längre tid det gick fick vi mer och mer panik. Okej, jag fick det
ialla fall.
"OKEJ JAG ÄTER VADSOMHELST!!!"
"VARFÖR TAR DE INTE KORT HÄR?!!"
"DET BORDE KRYLLA AV BANKOMATER PÅ DET HÄR STÄLLET!!"

Jag struntade i de flesta rödljusen och höll på att bli påkörd
av en cyklist. Tur att Max sa "App-app-app!" så att jag lyfte blicken
från marken. Ja, det var tufft! Men tillslut fick jag min kebab-med-
bröd för 30 spänn. Det var inte så himla gott. Det känns inte som
att jag kommer hitta någon kebab med bröd som smakar bättre
än vad de gör på Ibolina Pizzeria.
När vi ätit gick vi till bion och köpte en Hollywood meny och såg
filmen. Vi hade nog den bästa platsen i salongen. Vi fick sitta
i en soffa längst bak i mitten, jättemysigt! Tack Max för bion!

Efter filmen gick vi till daglivs och köpte det som behövdes till
vår favoriträtt NACHOS DELUXE. Det var gott! Max bruuur kom
också, det var trevligt.

Tack för en fiiinfin inte-vilken-som-helst-tisdag<3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis till er! :)

2009-06-04 @ 09:16:28
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0