Tassa runt på tå

Tycker att det känns så jobbigt att jag bara har några få dagar
kvar i skolan som jag älskar. Är inte alls redo för att ta studenten
som många andra verkar vara. Dunderpeppade är dom.
De här sista dagarna känns dessutom väldigt obekväma och
sorgliga. Det finns en person där som jag inte riktigt vet hur jag
ska bemöta och därför går jag och ser mig om hela tiden.
Utifall att. Varför ska jag känna så? Vad är det jag är så rädd för?
Förra veckan skulle jag bli överlycklig av att se denna människa
då jag verkligen höll/håller(?) av den. Men nu, nu är jag rädd för
att våra blickar ska mötas i matsalen eller trapphuset.
Såg den här personen i caféet när jag kom in i skolbyggnaden.
Kastade av mig skorna och tog mig upp för alla trappor så fort
jag kunde. Jag var sen så jag skyndade mig till rätta klassrummet.
När de frågade hur det var med mig kunde jag inte stanna kvar
där så det blev några gråta-inne-på-toaletten-minuter.
Hela dagen har varit så.. har känt mig som en.. jag vet inte vad.
Har varit den absolut tråkigaste personen. Men jag kunde inte
göra något åt det.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du kan aldrig vara tråkig vännen! Dessutom har du all rätt att vara arg och ledsen så skäms inte för det! Stå på dig och var stolt, för du är en fantastisk människa och dom är riktiga idioter! Puss på dig gumman!

2009-06-09 @ 09:23:11
URL: http://starathena.blogg.se/
Postat av: Spock

Du är cool, kom ihåg det. Ingen kan trampa på dig! Jag gråter ibland också. Ofta rätt ohejdat. Så don't give a shit, det finns alltid ett ljus i andra änden av tunneln.

2009-06-09 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0