Bang Bang

Ångestdröm inatt.
Pappa dog och jag förstod inte att det var en dröm.
Känslan sitter fortfarande kvar, känns skumt och
obehagligt. Minns att han låg i en soffa och log,
ibland skrattade han. Han var död, men vi skulle få
säga hejdå innan tiden var inne. Jag satte mig
precis framför honom. Gjorde allt jag kunde för att
hålla tillbaka tårarna och sa:
"Kom och hälsa på i alla mina drömmar, prata med
mig i mitt huvud så jag får höra din röst"
.
Det var en otrolig lättnad att vakna och inseatt det
bara var hjärnans dumma påhitt.

Tror också att jag skrek i min dröm. Kom på det nu
bara.. jag skriker aldrig, vet inte ens hur det låter när
jag gör det. Det var en.. upplevelse..:P

Just nu lyssnar jag på City High - What would you do.
Längesedan man hörde den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0